الرئيسيةالتغاريدمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عايزة تفرسى اخوكى ..؟ خشى يا بت انتى وهي اما اقولك هتعملى ايه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
موهة
عضو مشارك
عضو مشارك


الجنس : انثى
المشاركات : 503
نقاط : 27750
العمر : 31
الموقع الموقع : مصر

مُساهمةموضوع: عايزة تفرسى اخوكى ..؟ خشى يا بت انتى وهي اما اقولك هتعملى ايه   الإثنين يوليو 20, 2009 10:33 am

سلام عليكم

قبل ما انطق ولا كلمة لازم الامضى بتاعتى اللى عودتكم عليها

الموضوع منقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووول خخخخخخخخخخخـ

شوفى بقى يا حلوة انتى وهى واقرى بتمعن كدا وركزى ربنا يخليكى علشان منروحش فى داهية


عايزة تفرسى اخوكى

تعالى اما اقولك تعملى ايه



أخواتى البنات أنا النهارده جايه وجايبه معايا
شويه دروس لأى بنت مقهوره
وعايزة تنتقم من
أخوها وترفع
ضغطه
وربنا معانا ومعاكم
ويقوينا على فعل الخير


**لو فى مباره فى التلفزيون**
لو فى مباراه والأخ متحمس أقطعى الحماس ده
ازاى؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
أنا أقولك................
استنى لحد ما يندمج اوى مع المباراه
وهتعرفى أنه أندمج لما تلاقى عنيه مفتوحين على
الأاااخر ومش هامه حد يعنى ممكن تجيبى صاروخ تفجريه
جنبه ولا يلتفت


هنا بقى قومى بشغلك
روحى جيبى قطعه قماش وبخاخ التنظيف واقفى عند التلفزيون وامسحى الشاشه
واذا قال ابعدى
قوليله أنامش فاضيالك أنا بنضف وبمسح.....
وبعدين روحى جيبى المكنسه واكنسى المكان اللى
هوفيه وحاولى كل شويه تكنسى قدام التلفزيون
يعنى لا صوت ولا صوره
وغطى عليه ولا يهمك
ولوقال ابعدى وحسيتى أنه هيحدفك بحاجه
قولى يعنى اسيب البيت كده والضيوف جايه فى الطريق
وبعد كده اعملى أنك نسيتى الكيك فى الفرن
ودوسى على رجليه واجرى ومتبصيش وراكى


*عند النوم*
لما تحسى أنه دخل فى النوم وسمعتيه بيشخر
هاتى اى طفل يقابلك ابن اختك او اخوكى الصغيرين
ابن الجيران حتى لو كان ابن البواب
ودخليه يلعب فى غرفته فوق راسه
وقوليله الأطفال احباب الله



اوتعالى وهوفى سابع نومه وارجفيه
الرجفه اللى يصحى مايحسش
بنفسه الا وهو قاعد
وبكل برود قولى (عايزين نخرج)

ولوشفتيه مش رايق ومالوش خلق
اوعى تخافى هى دى فرصتك
بس خلى بالك من حركات اديه
وحضرى مفتاح غرفتك علشان هاتحتاجيه
واضحكى على شكله وعلى جلسته
وعلى ملابسه
واذا قال ابعدى علشان أنا مش رايق
زودى العيار حبتين
ولو حسيتى باى غدر
استعملى مفتاح غرفتك واقفلى على نفسك


*وقت المعركه*
ولو طقت فى دماغك وحبيتى انك تقومى
بمعركه انتى وهو
لازم تجهزى نفسك من كل ناحيه
1/اللبس:لازم تلبسى ترنج علشان يسهل الجرى
2/الشوشه لازم تلميها وتعملى حفله ايشاربات فى راسك
وانتبهى ولا خصله تنزل من شعرك
علشان مايتجرئش يلمس شعرك
3/مفتاح الغرفه لأن الأحتياط واجب



1-ذا بدأت المعركه اوعى تبينى انك خايفه
وأول ما ايده تطول
اوعى تستسلمى واديله
طراااااااااااااااااخ
بالبوكس فى عينه علشان مايشفش ادامه
وحطى رجلك ادامه


وعلى طووووووووول
لغرفتك اللى مجهزه مفتاحه قبل كده
بس نصيحه اقعدى يومين لايشوفك ولا تشوفيه
لأنه عاوز ينتقم لكرامته
وممكن يوريكى النجوم فى عز الضهر



بس كفاية عليكو كدا

اى واحدة اخوها هيغوزها .. انا مليش دعوة




بس اشوفكم بقى يا بنات فى المشرحة

مشرحة ايه هما هيخلوا فينا حاجة


على رأى عادل امام فى المسرحية : دا جايلى أنا بقى lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ود
مستـشارة عامة
مستـشارة عامة


الجنس : انثى
المشاركات : 280
نقاط : 27554

مُساهمةموضوع: رد: عايزة تفرسى اخوكى ..؟ خشى يا بت انتى وهي اما اقولك هتعملى ايه   الإثنين يوليو 20, 2009 11:50 am

أخواتى البنات أنا النهارده جايه وجايبه معايا
شويه دروس لأى بنت مقهوره
وعايزة تنتقم من
أخوها وترفع
ضغطه
وربنا معانا ومعاكم
ويقوينا على فعل الخير

اية خير ياستي انتي بتقومي الحرب العالميه الثالثه وتقولي فعل خير

على كل حال يسلموووووو موهه

ويابنات الموضوع للقراءه فقط مش للتطبيق نصيحه لاتروحو في خبر كان

اصلا موهه قصدها تقلل عدد الاناث في البلاد العربيه مدري متفقه مع اية منظمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
موهة
عضو مشارك
عضو مشارك


الجنس : انثى
المشاركات : 503
نقاط : 27750
العمر : 31
الموقع الموقع : مصر

مُساهمةموضوع: رد: عايزة تفرسى اخوكى ..؟ خشى يا بت انتى وهي اما اقولك هتعملى ايه   الإثنين يوليو 20, 2009 12:02 pm

السلام عليكم /

على فكره انا كل قصدى الضحك فقط لاغير والموضوع مكتوب فى قسم الفرفشة

ودى للبيعرف يضحك واللى ليه فى الهزار

على العموم شكرا على المرور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ليالى
عضو مشارك
عضو مشارك


الجنس : انثى
المشاركات : 602
نقاط : 27820
العمر : 25
الموقع الموقع : مصر

مُساهمةموضوع: رد: عايزة تفرسى اخوكى ..؟ خشى يا بت انتى وهي اما اقولك هتعملى ايه   الإثنين يوليو 20, 2009 12:21 pm

ههههههههه شكراااااااااا يا موهة ايه العسل ده ربنا يخرب عقلك وان شاء الله ننفذ خطوة خطوة من غير اندفاع عشان ما نخسرش من اول جولة بس ياود شكلك مالكيش فى الهزار وفعلا الموضوع فى قسم فرفشة يعنى هزار مش قسم قصة وعبرة وبعدين المثل بيقول اضحك الدنيا تضحكلك وربنا يفرحنا كلنا
شكراااااااااا يا موهة يا عسل
good farao
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دموع
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى


الجنس : انثى
المشاركات : 912
نقاط : 28294
العمر : 38
الموقع الموقع : جده

مُساهمةموضوع: رد: عايزة تفرسى اخوكى ..؟ خشى يا بت انتى وهي اما اقولك هتعملى ايه   الإثنين يوليو 20, 2009 12:42 pm



_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ود
مستـشارة عامة
مستـشارة عامة


الجنس : انثى
المشاركات : 280
نقاط : 27554

مُساهمةموضوع: رد: عايزة تفرسى اخوكى ..؟ خشى يا بت انتى وهي اما اقولك هتعملى ايه   الإثنين يوليو 20, 2009 12:49 pm

هوا انتي فاكره الكلام الي انا كتبته جد !!!!!!!!! Laughing
انا كمان بهزر زيك lol!


عدل سابقا من قبل ود في الإثنين يوليو 20, 2009 9:54 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المعتزة باسلامى
عضو جديد


الجنس : انثى
المشاركات : 68
نقاط : 27055

مُساهمةموضوع: رد: عايزة تفرسى اخوكى ..؟ خشى يا بت انتى وهي اما اقولك هتعملى ايه   الإثنين يوليو 20, 2009 3:27 pm

السلام عليكم
ههههههههههههههههه
موضوع جميل
كل ده هتعمليه فاخوكى اقصد هو اللى هيعمله فيكى ههههههههههههههههه
جزاكى الله خيرااااااااااااا عالترفيه والموضوع الجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عايزة تفرسى اخوكى ..؟ خشى يا بت انتى وهي اما اقولك هتعملى ايه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ~*¤ô§ô¤*~الأقسام الترفيهية~*¤ô§ô¤*~ :: الفرفشة والصرقعة-
انتقل الى: